LV
Lapa vēlmēm
Grozs

 

Preču piegādes nodrošināšanai SIA Golden Saga sadarbojas ar Latvijas Pastu, piedāvātie piegādes veidi ir:

 

  1. Piegāde veikalā – preci iespējams saņemt izvēlētajā Golden Saga filiālē.
  2. Piegāde kurjeram – piegādāsim pasūtīto preci Jums majās.

 

PIEGĀDES KĀRTĪBA

    1. Pasūtījums tiek pieņemts apstrādei tikai pēc pasūtījuma pilnas apmaksas.
    2. Lūdzam iespējami precīzi norādīt piegādes adresi šim nolūkam norādītajos laukos. Lūdzu neaizmirstiet norādīt kurjeram būtisku informāciju (durvju kods, biroja nr. utt.). Nekorekti norādītas adreses dēļ piegādes termiņš var tikt pagarināts.
    3. Aizpildot piegādes adresi, nepieciešams norādīt telefona numuru, lai kurjers var sazināties ar sūtījuma saņēmēju. Nekorekti norādīta telefona numura dēļ piegādes termiņš var tikt pagarināts.
    4. Pasūtījumi, kas tiek pieņemti darba dienās no 00:00 līdz 12:00, tiek apstrādāti un nodoti piegādei kurjeram tajā pašā dienā.
    5. Pasūtījumi, kas tiek pieņemti darba dienās pēc 12:00, tiek apstrādāti tajā pašā dienā un tiek nodoti piegādei kurjeram nākamajā darba dienā.
    6. Ja pasūtījums tiek veikts sestdienā vai svētdienā, tad tas tiks apstrādāts un nodots piegādei kurjeram darba dienā.
    7. Piegādes brīdī kurjeram ir tiesības lūgt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti), lai apstiprinātu pasūtījuma saņēmēja personību.

 

PIEGĀDES TERMIŅI UN MAKSA

    1. Visi pasūtījumi virs EUR 50.00 no GOLDENSAGA.LV interneta veikala tiek piegādāti bezmaksas visā Latvijas teritorijā.
    2. Pasūtījumiem zem EUR 50.00 tiek piemērota piegādes maksa EUR 10 apmērā.
    3. Pasūtījuma plānotā piegāde notiek 1-3 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas, taču ir atkarīga no izvēlētā piegādes veida.
    4. Visas GOLDEN SAGA preces tiek apdrošinātas un Jums nav jāuztraucas par piegādes drošību vai citiem riskiem.

 

Nepārvarama vara

SIA Golden Saga nav atbildīga par kavēšanos ar saistību izpildi vai neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus mūsu saprātīgas kontroles, kas ietver, bet neaprobežojas ar streikiem, valdības rīkojumiem, karadarbību vai nacionālā mēroga ārkārtas stāvokli, terorisma draudiem vai terorisma aktiem, vides vai klimata anomālijām, neizpildi no trešo personu puses, traucējumiem interneta savienojumā, kā arī datoriekārtu un programmatūras atteici. Šādu nepārvaramas varas apstākļu gadījumā mēs centīsimies novērst radušos kavējumus pēc iespējas ātrāk.